poniedziałek, 10 lutego 2014

Smakowite i zdrowe soczki :)

W poprzednim poście pisałam o Polskich Tymbarkowych Fruktajlach, dzisiaj chciałam Wam przedstawić Tescowe Smoothies i Tymbarkowy mój ulubiony sok warzywny Vega :)

Nie masz czasu? Jesteś zabiegany, a potrzebujesz dawki witamin? Takie soki zawsze możesz sobie wrzucić do torebki, plecaka czy teczki! Są dobrym źródłem zdrowych kalorii :)

Może przedstawię teraz o czym mowa :)



Tescowe Smoothie Mango&Marakuja, nie znalazłam jego niestety w powiększonej wersji 750ml, ale 250ml jest doskonałą wersją "na wynos" :) Koszt takiej buteleczki to 2,89zł.

Skład: sok z jabłek(47%), przecier z mango(23%), przecier z bananów(13%), sok z pomarańczy(6%), przecier z marakui(4%), kawałki pomarańczy(4%), sok z limetki(3%).


Tescowe Smoothie Truskawka&Banan, dostępne w wersji 750ml oraz 250ml, lekko kwaskowate ale smaczne, skład zdradza dlaczego tak jest :) Osobiście bardziej mi przypadł do smaku Fruktajl truskawka i banan :)

Skład: przecier z bananów(24%), przecier z jabłek, sok z jabłek, sok z czerwonych wionogron, sok z pomarańczy, przecier z truskawek(10%), miąższ z pomarańczy, barwnik(ekstrakt z czarnej marchwi oraz czarnej porzeczki.


I na koniec sok warzywny Vega Słoneczny Meksyk, moją słabością są pikantne smaki, a ten sok doskonale wpasowuje się w moje kubki smakowe :) Czasami jak muszę coś szybciutko zjeść i chcę żeby to było coś ciepłego, wlewam sok do kubka, wkładam do mikrofalówki i podgrzewam :) doskonały z waflami ryżowymi!

Skład: przeciery i soki z zagęszczonych soków(90%); z pomidorów(31%), marchwi, jakbłek(10%), buraków ćwikłowych, pietruszki(5%), papryki(5%), cebuli i porów(1%), woda, sól morska, witamina C, pieprz cayenne, pieprz zielony.



SMACZNEGO! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz